söndag 15 oktober 2017

Eurotrip sommaren -17, dag 13 Foz > Rodiles

Även denna dag vaknade vi upp i det mysiga spanska samhället Foz. Titta vilket härligt väder och vackert hav och strand va!? Superfin strandpromenad och jättestor strand att ligga på. På förmiddagen var vi nästan själva men allt eftersom dagen gick fylldes det på med folk. Jag tror att vi surfade lite denna dagen med, men jag minns inte riktigt.












Tyvärr var det ju också denna dagen, när vi låg på denna vackra strand faktiskt, som vi fick beskedet om att Santos var död (här kan ni läsa lite om mina tankar kring det) Och här på Instagram. Så tyvärr kommer jag nog alltid förknippa denna vackra stad litegrann med Santos död. Var förkrossad såklart när jag fick veta. Och sån absurd kontrast till att vi hade världens härligaste dag med strålande sol på en av de vackraste platserna jag nånsin varit på. Men kontraster - sådant är ju livet. Tror att choken efter detta gjorde att jag inte tog mer bilder denna dag.

Kärlek! /ia

Inga kommentarer: